Eurovizyon Efsanesi ABBA

Pek çok kişi, İsveçli süper grup ABBA’nın 1974’te Eurovision Şarkı Yarışması’nı kazandıktan sonra, listelerde bir numaralı hitleri Waterloo ile hızla girmesiyle hatırlıyor.

Bununla birlikte, ABBA hikayesi bundan çok önce başladı – dört grup üyesinin ilk tanıştığı 1960’lara kadar uzanıyordu. Bulaşıcı şarkıları, ABBA’nın ilk başarılarından 44 yıl sonra, 21. yüzyılda hiç olmadığı kadar popüler olmasını sağladı. Ayrıca 2019’da gerçekleşmesi planlanan “sanal” bir ABBA turundan bahsediliyor.

Pop ikonları 1982’de dağıldığından beri, dünyanın dört bir yanındaki hayranlar yeniden bir araya gelmek için can atıyor. Planlar fiziksel bir geri dönüşün gerisinde kalsa da, şu anda bir sanal gerçeklik turunun düzenlendiği duyurusu büyük bir heyecanla karşılandı. Yillar gecmis bile dunyanin pek cok yerinden milyonlarca hayrani var ABBA’nin. Hatta oyleki stockholm gezilecek yerler arasinda bir ABBA muze bile var. Can dostum derya d cok guzel anlatmis Stockhilm ve yasam stantardini buradan inceleyein dostlar.

Okumanizi tavsiye ederim

Frankfurt Hakkinda Bilinmeyen 10 Sey

Cesur Yurek Filmi

Phantom Thread Film Elestirisi

Dilek

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Ben Gördüm

PANAYIRDAKİ CİNAYET

campogeno

jeder tag ein anderes datum

Andrew's View of the Week

Andrew's view of the world in poetry, prose, and pictures

Nasil Gezdim?

Alternatif Gezi ve Seyahat Rehberi

Lebaleb Bi Blog

Hayata Bi Çelme Tak

The Atavist Magazine

Hayata Bi Çelme Tak

Design a site like this with WordPress.com
Get started