Cikolata Sehri Bruksel

Çikolata Şehri Brüksel

Benim gibi cikolata sevelerler icin Belcika’nin baskenti Bruksel inanilmaz bir yer. Nasil ki bir Islandanin Guinness birasi varsa . Belcika’nin cikolatasi var. Brüksel’in genellikle dünyanın çikolata başkenti olarak adlandırıldığını öğrenmek şaşırtıcı değildir. Şehrin kalbinde, Büyük Meydan’da çikolata neredeyse her yerde satılıyor. Belçika çikolatası gerçekten dünyanın en değerli çikolatalarından biridir. Birçok kasabanın kendi çikolata yapma gelenekleri ve tarifleri vardır, ancak Belçika çikolatası en lezzetli ve aynı zamanda en lezzetli olanlardan biridir.

belcika cikolatasi

İstatistikler her şeyi söylüyor. Belçika’da iki binin üzerinde çikolata dükkanı ve 16 çikolata müzesi var. Her Belçikalı’nın yılda yaklaşık 8 kilo çikolata yediği tahmin edilmektedir. Brüksel’deki Kakao ve Çikolata Müzesi, ziyaretçilere çikolata yapım sürecini ve çikolatanın tarihini tanıtır. Ayrıca her yıl Brüksel’de düzenlenen ve tüm Belçika’nın en ünlü lezzet üreticilerini bir araya getiren Salon du Chocolat var. Su salgin bir gecsin . Geziler baslasin. brüksel’de gezilecek yerler listesi icin buraya tik tik.

Bol cikolatali gunler

Dilek

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Ben Gördüm

PANAYIRDAKİ CİNAYET

campogeno

jeder tag ein anderes datum

Andrew's View of the Week

Andrew's view of the world in poetry, prose, and pictures

Nasil Gezdim?

Alternatif Gezi ve Seyahat Rehberi

Lebaleb Bi Blog

Hayata Bi Çelme Tak

The Atavist Magazine

Hayata Bi Çelme Tak

Design a site like this with WordPress.com
Get started